Vedení rozhovoru s dětským klientem

SEMINÁŘ V OSTRAVĚ

Cílem je seznámit posluchače s tím, jak efektivně vést rozhovor s dětským klientem.

Období dětství má z hlediska vývojové psychologie svá specifika, která je důležité poznat právě proto, abychom s dětmi uměli mluvit a naše vzájemná komunikace tak měla požadovaný přínos a vedla k pomoci těm, kteří své potřeby, potažmo problémy, často ještě nedovedou či nechtějí pojmenovat.

MÍSTO KONÁNÍ

   Kotkova 384/4, 703 00
Ostrava-Vítkovice

TERMÍN

18. 9. 2023 

 16:00 - 19:15

ROZSAH

 4 vyučovací hodiny

Co vás v kurzu čeká? 

  • Přátelská atmosféra
  • Zkušená a ochotná lektorka
  • Praktické rady
  • Závěrečná diskuze
  • BONUS č. 1- výukové materiály
  • BONUS č. 2 - osvědčení o absolvování

Obsah semináře

  • Období dětství z hlediska vývojové psychologie
  • Osobnost poradce
  • Nejčastější typy dětských klientů a okruhy problémů, se kterými se můžeme v praxi setkat
  • O komunikaci verbální i neverbální
  • Zásady vedení rozhovoru s dětským klientem
    Struktura rozhovoru; Navázání důvěry; Empatie; Prostředí, v němž se rozhovor odehrává
  • Shrnutí, diskuze

Koho školíme? 


Rodiče

Prarodiče, tety, strejdy a další rodinné příslušníky.

Chůvy pro děti

Hlídačky, vedoucí zájmových kroužků, táborů.

Učitele

Pedagogy mateřských, základních, středních a vysokých škol.

Zdravotníky

Někteří zdravotníci si také potřebují oprášit zapomenuté znalosti.

Pečovatele

Pracovníky v sociálních službách, sociální pracovníky a jejich management.

Další

Řemeslníky, podnikatelé, studenty... všechny, kterým není kvalita výživy dětí lhostejná.

Lektorka: Mgr. Magdaléna Hulová

sociální pracovnice, pedagog volného času a vychovatel

Reference absolventů

Prezentace byla dobře strukturovaná, výklad byl příjemný a srozumitelný a oceňuji i mnohé příklady z praxe.
Výuka se mi líbila, nenapadá mě žádná připomínka ani návrh.
CENA SEMINÁŘE
1090 Kč
školení 4 vyuč. hodiny
výukové materiály
osvědčení o absolvování